Min helg :)

Skrivet 2012-01-07 Klockan 22:56:16

Sitter och ser Kommisarie Späck!! tror helt seriöst inte det finns nån film som spårar mer än den!! Den spårat så mycket så att den är bra!! :D

Nu ska jag dock snart gå och lägga mig, ska jobba 8-21 imorgon, precis som jag gjort idag.. Och medan jag är på jobbet så ska de andra i familjen (eller ja, inte Elin för hon jobbar också) till Kåge och snusa på bebisen! Utan mig, tycker jag är lite taskigt, fast då kan ju jag fara dit nån annan gång istället när inte alla andra är där så får jag snusa på bebisen ifred :D

Nä dags att leta mig mot sängen :)
Godnatt gott folk <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!