29/1-2012 - dagen då jag och min syster blev 20år :)

Skrivet 2012-01-29 Klockan 23:54:38

Ja, min första dag som 20åring har varit bra! :)

Vi tjuvstartade firandet igår med middag på stengården, en god räkcoctail till förrätt och plankstek och ett glas rosé på det :) sen for vi hem och avslutade kvällen med presentutdelning och lite tårta :)

Imorse gick jag ner för att se lite tv med mamma och bad henne samtidigt att göra lite frukost till mej :) snäll som hon är så kom hon in med mackor,juice och en massa annat gott, mumsigt värre :)

Ikväll har jag, som vanligt, haft fysträning :) gick väl hyfsat, mjölksyran smög sig på, men så ska det väl vara under dom där passen så det är väl positivt, men jobbigt :) sen att mitt knä fortfarande jobbar emot mig (JÄMT, inte bara på träningarna) struntar jag i, är huvudet dumt får kroppen lida ;) fast jag tror att det kommer bli bättre ju bättre tränad jag blir :)

Jaja nog om det :) mellan den goda frukosten och träningen så har jag inte gjort särskilt mycket :)

Nu ska jag sova och ladda batterierna för morgondagens bowling +fika och tisdagens tågresa mot Sthlm :D

Godnatt, gott folk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!