Mycket bra just nu!! :)

Skrivet 2012-02-20 Klockan 21:08:44

Träningsvärk i hela överkroppen men jag antar att det är så det ska kännas efter en träning som den igår :) Var ett tag sugen på att fara på jobbet och be om lite syrgas men jag överlevde utan ;) Frågan är hur det ska gå nästa söndag, då väntar visst en hård träning, den igår var "bara" medel!! :D

Har jobbat 06.50-16.00 idag.. Meddelat chefen om att jag vill vara där i sommar - Jag är mer än välkommen sa hon :D  Och som tack för det (?) kom hon senare under dagen upp och frågade om jag ville gå på schema till 7mars för en som är sjukskriven!! :D JA TAAAAACK!!! :D :D

Imorrn ska jag in till stan en sväng, ska köpa födelsedagspresent, lite träningsgrejer :O och kanske lite nya kläder också, vem vet ;)  Ska nog åka med farmor&farfar hem för att fira pappa och sen tillbaka till stan för fotbollsträning :)

Nu ska jag se färdigt hockeyn och sen äta semla, mamma har bakat semelbullar ikväll =)
Ha det bra vänner, vi hörs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!