9februari

Skrivet 2012-02-09 Klockan 14:13:10

ojjj 4 läsare idag och jag har inte skrivit nånting, trodde nog inte att nån skulle ha varit in här.. 

Har ingen aning om vad jag ska skriva om och den där lusten om att blogga som dyker upp ibland är som bortblåst :)
Har iaf vart i sthlm sen jag skrev nåt sist.. Några dagar i huvudstaden med shopping, Gavin DeGraw, trevligt sällskap, god mat och mycket annat :) Det enda - med resan var den låååånga väntan på hemvägen, men ca 5h senare än planerat var vi iaf hemma. Tack för det SJ!!

Nu ska jag "ta tummen ur det berömda" och försöka göra nåt vettigt här hemma, det ska städas och stökas lite innan lördagen då det vankas 20års fest., Myys på badhuset, god mat (förhoppningsvis), trevligt sällskap och allt annat som hör 20års fester till :D

Ska även ladda för några timmar jobb ikväll och några imorgon bitti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!