Min dag :D

Skrivet 2011-11-23 Klockan 20:26:49

Har hamnat i soffan nu igen.. ;)
Idag har jag hunnit vara till Lisa en sväng och färgat håret aningens mörkare :) Måste bara vänja mej lite men det blir nog ganska bra :)

I kväll har vi stökat lite här hemma för att så småningom sätta upp lite julgardiner, ljusstakar osv,.  är ju första advent på söndag så :) Så nu går även julmusiken på högvarv ur min dator :)

Nu har även planeringen av en sthlm resa startat!! min vän Julia har upptäckt att Gavin DeGraw har en spelning i början av februari så nu lutar i princip allt för att vi bokar biljetter på fredag och åker ner och har det kuuung i några dagar!!

Nu måste jag slita mig från datorn, träning på en halvtimme så :D


Kommentarer
Postat av: juliaooo

Skrivet 2011-11-24 Klockan 18:28:08
Stockhlm med er i några dagar PLUS en Gavin DeGraw konsert.... kan man önska sig mer? (L)

URL: http://juliaoojoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!