Oj! Vad hände :)

Skrivet 2011-11-20 Klockan 00:19:17

Förra gången blev det 2 inlägg och inget mer, frågan är hur många det blir den här gången :) har laddat hem blogg.se appen så nu kan jag enklare skriva nya inlägg i telefonen :) så det kanske (med betoning på kanske) kan bli nåt mer inlägg den här gången..

Fick än en gång ett il att skriva nåt här!! Jag vet att mina il inte brukar hålla i sig särskilt länge men vi siktar väl på mer än 2 inlägg då :)

Ska väl kanske även ta och försöka knåpa ihop nån slags ny design också om detta bloggande nu håller i sig :)

Mitt liv just nu består iaf av jobb, träning och soffsittande :) har insett hur lätt det är att man hamnar i soffan de dagar man är ledig och ensam hemma, men men ;)

Jaja, får väl se hur många som kommer att läsa detta ointressanta och röriga inlägg, såg att jag hade en follower på bloglovin iaf, fast det kanske är Elin och hon använder ju inte ens det, :)

Nu återstår det bara att se när nästa inlägg dyker upp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!