Måndag kväll.

Skrivet 2011-11-21 Klockan 18:41:35

Fortsätter slänga in lite inlägg i hopp om att någon ska läsa dem ;)

Blev väckt i morse av vik.samordningen, Love it (not, eller nja) så idag har jag jobbat 7-12 :) money,money :D
När jag kom hem doftade det nybakat i hela huset. Mamma hade gjort saffransbullar!! Vi tog med oss några och gick till mormor en sväng och hjälpte henne lite inför advent :D

Nu ska jag snart börja göra mig klar för kvällens träningar. Har först teknikträning med Tikkanen och direkt efter det vanlig fotboll! :D Loove it!! :) känner för övrigt träningsvärken från gårdagens fys komma smygande!! gillar det med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!