veckan som gått och helgen som väntar :)

Skrivet 2011-03-26 Klockan 16:10:45

*1a praktikveckan avklarad
 + Ta venprover
 + Bra handledare
 - Alldeles för tidiga mornar, 05.00 :O

*Ofrivillig vila från träningen
 + Inget
 - Allt

Känns som att det är min vecka, halvtrist men sant ;)

* En sväng till stugan
 + 
Avslappnande
 + Fina bilder
 - Kallt

* Hockey
 +
Förhoppningsvis blir det jättemånga + när matchen är slut :D
 - och med många + blir det inga minus när matchen är klar :D

* Mys i soffan
 +
Kladdkaka
 + Fruktcoctail
 Blev inget igår så vi får ta det ikväll istället
 - Vet inte om det finns nåt - med att ta det lugnt hemma

* Match i Piteå (söndag)
 
+ Alltid kul med fotboll
 + Förhoppningsvis blir det vinst
 - Att jag inte spelar.. 
 +..men jag ska med och heja på tjejerna ändå :) 

Detta är vad min helg består av :) Känns som en näst intill komplett helg men det finns några tjejer där ute i en annan del av kommunen som saknas för en perfekt helg :D





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!