Packa väskan bruudar!! :D

Skrivet 2011-12-19 Klockan 16:22:25

Nu mina vänner är det bara att börja spara pengar!! För vi ska TÅGLUFFA!!!!!!!!!!!! :D :D

Sitter i soffan och är övertaggad och då menar jag verkligen övertaggad :D jag och julia sitter och smider planer på att fara och tågluffa efter sommaren :D Och våra vänner ska såklart med!! så om du känner dig träffad så kan du ju spara lite pengar :D

Tyskland och Frankrike är väl målen än så länge.. Tyskland och se lite Hitler ställen och Frankrike, Paris, och se allt man ska se där, Eiffeltornet, disneyland och ja allting :D Sen är det bara att komma med förslag så slänger vi in en tripp dit också :D

Nä nu ska vi visst dra till Thailand också!! kanske inte i samma veva men vi ska dit iaf :D
Sola, bada, köra runt på moppe, och ja , träffa doris och nemo också!!! :D

GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH VAD TAGGAD JAG ÄR!!!!!!!

Som julia sa: - HALLÅ!!! ÅR 2012 KOMMER BLI BÄSTA ÅRET EVER!!!!
och med tanke på att jorden ska gå under då så gäller det ju att passa på :D :D

Det här SKA bli av!! NU KÖÖÖR VI!! :D :D


Kommentarer
Postat av: julia

Skrivet 2011-12-19 Klockan 16:25:07
HAHA VI KAN VARA DOM MEST TAGGADE MÄNNISKORNA I HELA SVERIGE JUST NU!!!!



Det kommer bli så otroligt roligt. Å det är klart, alla som vill följa med - får ju såklart! ÅÅÅÅH SÅ KUL VI SKA HA! lalallallaaaaa

URL: http://juliaoojoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!